Gabbans blogg -

Dina vänner är här, så glöm bort dina sorger i natt.

  Först när jag skulle till MARIAkyrkan så drog jag till MARIEHEMSkyrkan, (precis bervid/på samma ställe finns MARIA skolan, så jag blandade väl ihop det). Men som tur var så ringde jag Nicole och de berättade hur fel jag var(nog för att jag inte förstog det förens de kommit och hämtat upp mig, menmen).
  Mariehem,-dahl,-berg,-strand osvosv är inte riktigt min specielité haha!

  Kören var rolig, tror att jag kommer börja i den istället, den är också närmare än de båda andra.
  Jag mötte Pisse, nej Isak för första gången utan smink, utan mössa(fast han tog på den sen) och i uppsatt hår. Okej, nu får ni nog en mystisk bild.. haha, kännde inte igen honom först, men han är verkligen jättefin utan smink! (om du ser dethär så kanske du ser mitt 'dolda' budskap)
  Det fanns även nårga yngre  tjejer som skrattade 24/7 och som trode sig veta vad random var. haha.
  Efter kören blev det gratis pizza, och så kunde man köpa dricka för 3 kronor;O ! Sen så vi på Jesus Christ Superstar, den var jättebra, borde ses :)
  Jag vet inte riktigt vilken av alla J C S som vi såg, menmen (det finns  jättemånga)

  Nu ska jag bara svara på era uderbara kommentarer, sen ska jag sova! :)
  Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte hur man svarar direkt på inlägg så svarar här (A)

Haha ja tyckte också jag var duktig ^^

nej jag är hos mamma i bushen :D

2009-03-31 @ 20:24:57
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback