Gabbans blogg -

jag ser att tiden rinner ut

ojojoj. detta blir en kortis! Jag har verkligen ingen tid alls. och kommer nog inte ha det förens torsdag?
Idag efter skolan blev det direkt hitta något att äta på stan, sen kl 16.30 var det kör. Den slutade klockan 18.00, santidigt som min övning inför påskdramat började, några  kilometer bort. Vi var ungefär klara efter 2½ timme, och nu har jag kommit hem.
 Igår han jag faktiskt klart med son, nu ska jag bara skynda mig att fixa klart CP-redovisningen.

Tittade in på Underbaraclaras blogg. där skrev hon lite om menskoppar. Äkligt kanske, men praktiskt. se mer här: Amandas Intima

Nuuuuu ska jag plugga, ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

jaha där ser man.. aa de va första gången jag va där i sommras.. blir nog samma igen hehe

2009-04-06 @ 23:40:50
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback