Gabbans blogg -

hsm3 osv

ikväll har jag sett high school musical på bio(jagvet..) den var under förväntan. hade förväntat mig att det var bättre..
men det var trevligt att träffa marre,elsa och amanda iaf.
träffade även en chockad nicole och en flummig nina :)
idag på skolan har vi förövrigt hittat ninas soulmate. haha -nocomments..
imorgon ska jag vaccinera mig mot killbaciller* och plugga typ, får se ifalljag kan blogga då :)
puss och kram :)
*livmoderhalscanser


FINN ETT FEL(lakriis i bilpåse)                           ...upptäckt på statoil :)

NI FÅR URSÄKTA DEN EXTREMT DÅLIGA BILDKVALITETEN(mobilkamera)

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

såntdär är skrämmande kommer aldrig glömma känslan när jag typ svimmade och när jag vaknade och sånt sen att jag fick tillbringa en hel natt me en nål i armen och vaknade upp mitt i natten utav att de stod 1 läkare och 3 sjuksköterskor vid min säng och skulle använda dendär el schock grejen du vet såndär dom han 2 hantag som ser ut som stryckhjärn typ för att få igång mitt hjärta för jag hade en villo puls på 20-30 slag i minuten och dom trodde mitt hjärta höll på stanna gör bara allt till en ännu coolare upplevelse :P nä men helt klart jag har lärt mig en grej lek aldrig me döden :P

2008-10-23 @ 21:56:43
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback