Gabbans blogg -

Godmorgon kära invånare (GRATTISANTON!)

ikväll var jag på betel(somvanligt) tydligen så var frälsis där, lite mkt väntat , men skoj^^ vi körde kareoke ^^
kristina,josefin,josefine,linda,amanda(har jag miissat ngn?) hade bakat tårta. (ANTON FYLLDE STORT) GRATTIS!!!
iallafall.... vi körde kareoke, sen vare andakt, sen hade vi el lite halvurspårad disskutin om killar/tjejer, jag var allmänt jätteflummig, men josefine ville iallafall ha baadboooys^^ hihi JOSEFIN ÄR DEN ENDA SOM INT EHAR GÅTT I AUGUSTI, eller vänta nu ?!
sen skulle vi dra hem. anton tyckte tydligen inte att jag skulle cykla hem ensam i farliga umeå(A) såm oscar var snäll å följdemig med moppen ^^
sen satt jag och letade efter ngt roligt på tvn typ (A) sen hamnade jag här, somvanligt
har inte hunnit skriva så mkt, har varken haft tid eller ork.
PUSSAR OCH KRAMAR



http://www.youtube.com/watch?v=oT_Zc7YN4zY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback