Gabbans blogg -

nattuggla..

precis kommit hem från krykis , haha.
mkt trevligt jag kom tvåa i wii turneringen och jag kan l-o-v-a att jag kommer ha träningsvärk i armarna imorgon!
Oscar sa att man bara skulle mata så mycket som möjligt då mag körde boxning.. och visst det funkade, men vare värt det? njaae-- man fick typ mjölksyra hyyfast fort eftersom båda matade. haha!
Iallaall. vann en cola och en kexchoklad. mummaa!:)
Sen började anton (äntligen) betala tilllbaka sin liila skuld. haha fast jag tror inte att han är såå mycket skyldig mig , egentligen, eftersom att han fick massa i press, menmen. massage osv är alltid mys ^^

Jag har kommit fram till massor ikväll, eller jag och josefin märkte att gratis sms äger, även om man sitter i samma rum. da kan man lixom säga allt det där man tänker, haha och, ja josefin har fina tankar (A) jag tror inte att jag tar upp dem här, men hon är söt (L) haha
Jag och Viktoria höll på att komma på en idé till världens jobbigaste väckarklocka, den skulle typ både pipa as mkt, sen så skulle den skjjuta fram typ en hand och antingen peta på en tills man typ dog, ellet att detskulle ufsa om en i håreht, låter flumit och ,,, ja det var dte (A)

btw! Anton visade mig Chilirec igår, ngn hemsida då man typ kopierar låtarna ifrån massa radiokanaler, samtidigt som de spelar. . .  jag lovar det är int ekomplicerat, hah, fat jag suger på att förklara (A) har redan 49'100 låtar! :) (och jag började igår! :) ni kan ju alltid testa om ni vill :) eftersom att det lidder på deras server slipper man att det tar massa plats..
Chilirec.com


Nu funderar jag på att sova, jag har ju trots allt varit sjukling i veckan.. ska färga Amandas hår imorgon, ska bli trevligt.

GODNATT

(obs detta skrevs typ 01.30, det är ngt mysko och står att dte skrevs typ nu(12.00))

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja, det är as fin!

gråter lika mycket varje gång jag ser den, as sorglig.

2008-11-08 @ 15:35:00
URL: http://matildag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback