Gabbans blogg -

Erik vilde

jag satt och nierdade mig(somvanligt) vid bilddagboken. Leila hade en länk till en av erik vildes låtar, aldrig hört honom. men han är helt UNDERBAR! alla hans låtar är typ , jag vet inte hur man förklarar dem, men han är sköön<3



Ni kan även söka på andra av han, ex negerboll eller härlig kille.
 <3

Dagen ideg har varit som en vanlig måndag, utom att jag inte kunde få upp klassrumsdörren, så klasstiden uteblev, Yess! :) då drog jag ner på stan och träffade anton. han köpte sig en mössa och tittade på skor. jag han även träffa två av hans vänner;sven och diamond. jag vet inte hur det stavas alls, men det lät ungefär så. och diamond är ett fint namn så att :) Hihi jag lyckaes få dem att missa tre bussar, trots att vi stog vid busshållplatsen (A) ... :D iallafall sen ikvällblev det dans, vara dock bara med på kombinationen pga förkylningen som vägrar släppa till 100%. Hahha vi ska vara pappegojor på uppvisningen, haha dansen är sjuk, men otroligt rolig, haha . kmr bli ögongodis (A) hehe(förhoppningsvis)
(hihi josefine(A))

Kommentarer
Postat av: gabriella

hhhahahahaahah :DF:D:D:D.

jockmock ahhaha wtF?!??

:D::D du gav mig ett gott skratt

2008-11-12 @ 09:50:59
URL: http://grullishen.blogg.se/
Postat av: GabSS

hahahah skyll på de du!

jag tycker inte att bilddagboken är så skoj längre.. ä r jätte inaktiv



blogg is tha shiatt

2008-11-13 @ 16:50:56
URL: http://grullishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback