Gabbans blogg -

you're the best, allt kommer bli bra!

 Vi pratade igår, och allt känns mkt bra nu. 
 ikväll ska jag träffa sandra och det kommer bli som pricken över i:et. har även pratat med frida,
och dessuton har jag ingen skola de två närmaste veckorna, det blir prao på caf'e Viktoria! kom dit och fika vettja! :)hoppas på att kunna få in en fot. Så man kanska kan typ få helg jobb osv. 
ja,  allt känns bra helt enkelt.

Jag har kollat upp mitt ''bloggvärde''
 ja, min blogg är tydligen värd hela: 2 443 kr ;O
jag har ingen aning om hur de räknar ut det, mn ni kan ju testa vad erat bloggvärde är här

Jag funderar på att gå och sy ett par byxor. alla mina byxor är typ ihåliga.
Sitter och lyssnar på Jazon Mraz-Wordplay nu. han är mkt nice (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback