Gabbans blogg -

geggamojja och pizza

först när jag kom hem idag gjorde jag inte så mkt, sen for min familj till stugan och jag värmde en pizza, medans pizzan var i ugnen så gjorde jag sk. chokladgegga, havregryn socker smör kakao, vatten typ improviserade chokladbollar, sen var pizzan klar, men den smakade bara jättefail, så jag satte på extra ketchop, skinka och osat, och oregano och sen in i micron så at osten smälte.. det böev godare , men , jaa. sen blev jag tjockmätt! (oj jag kom just på ett nytt ord-tjockmätt^^) men gris som jag är började jag äta lite av geggen oxå, och , ja lite´och lite^^ så nu mar jag typ illa, haha men jag får skylla mig sj'älv^^ :(

imorgon ska jag upp och åkabuss till betel föratt bli upphämtad där(med kristina) av ulla kl 8. fast det är bara så att jag tänkt ta bussen dit, fast  bussen går 7 och då är jag där kvart över sju. kändes hyfsat otaggat.- men jag får vbell cyckla dit och lämna cykeln där elle så ;S haha
men det kommer nog bli en trevlig helg med kristina!!^^ Dock ingen rockkrock, men jag överlever nog ;:) :)
PUUUUSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback