Gabbans blogg -

New Age

JAG FICK MVG PÅ FYSIKEN!
Var bara tvungen att få ur det! :D är stolt, för Magnus prov är alltid svåra och jag brukar  alltid få typ VG/VG+. Men denna gång hade jag faktiskt pluggat! Plugg lönar sig! boorin' but true.

Jag, My och Leila håller på med New Age på SOn. Det är typ en 'nyandlig rörelse'. Om någon av er läsare är lite involverad inom New Age skulle jag vara supertacksam om ni skrev det, så jag kan fråga litegrand, för det är verkligen mystiskt!:)
I våra böcker står det blandannat(under kapitlet New Age):
  -"Eller så kan du måla hilmen rosa, som Anita"
  -"Så Erik stog där på ängen och väntade på det flygande tefatet"
  -"New Age säger, förutom det, även vad som är meningen med livet och varför människan inte kan leva ett meningsfullt liv"
  -"New Age har utvecklat föreställningar om att Delfiner är en art som är högt andligt utvecklad, kanske h´´till och med högre än männsikan. Det finns flera kanaliresingsmedier som bär fram andlig undervisnings som de gör gällande kommer från delfiner."


  Det är också väldigt svårt att göra en sammanfattning om det eftersom att i en bok står det att de verkligen inte är en religion, medans det står tvärt om i en annan bok . . .

Aja, Nu ska jag måla klart mina naglar. Var tvungen att klippa dem, de var liite för långa för att fiolina.
Sen ska jag spela fiol och öva öva öva på Enter Sandman. Den är sjuuukt svår. och den ska vara klar om åtta veckor, alltså till konserten. Men vi SKA klara den!
Sedan blir det Cpcpcpcpcp(som ska vara klart i övermorgon!). Sen någon gån kommer förhoppningsvis david ringa och bryta mitt plugg någon gång sen.
 

Kommentarer
Postat av: Aleks

sv: Det är jag och mitt lag (Devils) på videon :D

2009-03-31 @ 20:06:45
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Nikolina

det är bra här, lite ont i huvudet nu bara. men det går över :) själv da?

2009-03-31 @ 20:20:22
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: agnes

vi klarar det! :D



sv: JAG VET! han är typ jordens underbaraste människa! (L)

2009-03-31 @ 20:57:29
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Samiraa

Aha lite drygt. Borde gå att svara direkt från hemsidan ^^

Finfint, trivs bra hos mamma :) Själv?

2009-03-31 @ 22:40:14
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Jens

Åh metallica!



Tagga dom i Maj :) :) :)



Ser att du dessutom är 108 år gammal, starkt jobbat!

2009-04-01 @ 00:05:32
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback