Gabbans blogg -

yeeeii

heeeiii
jag ska börja spela gitarr! alltså på riktigt typ ^^ jag ska tydligen få gå hos ngn gamal guppe, priivat. kändes luite scaaryy,.. men endå fett nice! :D

och snart är det återträff!!!!!!! fast jag kmr EGENTLIGEN inte ha tid med det, men jag får offra mina kemi resultat och typ massa sömn och massa immunförsvar osv (A)

Matten gick oväntat bra idag! innan provet kännde jag att jag hoppades på ett g, nu känner jag att det tillochmed finns chans för MVG:) jag vet inte hur, men aja :D
iallafall så har jag och my kommitfram til några strategiar varför vi är har mer rätt på chokladfrågan än agnes ohc mille, höhö. vackert
några exempel är att vi bbåde är äldra och längre än dem.. (A) hehe. logiskt och bra!
nu ska jag börja skriva klart min argumenterande text, haha, jag har typ ingte gjort ngt (A)...

juate har kollat runt på lite kamreoe ioch just nu luuutar det åt en canon AOS 450D(tror jag den hette)
skjuter troligen upp fiolköpet tills julpengarna,.. troligtvis. vi fårse.. ska diskutera saken med papi då han kommer tillbax från stockholm :D
Pussochkram-skumbanan


Kommentarer
Postat av: agnes

men hallå, jag är ju tjockare, jag är ju lixom värsta experten ba på choklad lixom, jag bah måste ju haft rätt lixom, daaaaaaaaaaah ;)

2008-10-16 @ 22:15:05
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback