Gabbans blogg -

nu vare klippt!

har inte skrivit ngt då jag var hos farmor och farfar
på igår skjutsade de mig till frissan så blev jag kortklippt(!) blev inte helt nöjd. blev lite för rött.. aja.
iallafall...gårdagen var nice, efter klippningen for jag och mötte leila och sen åt vi en jättedyr halv(!) pizza , mötte my. sen blev det filmkväll på kyrkan , mkt nice.
sen blev det en skoningslös morgon väckniing. haha tur att jag redan var vaken.
(då syftar jag inte på då anton sprang runt och svamlade om ngn bil.. för DET vad det jag vaknade av.. ^^)
sen for ja till nordmaling och var allmänt dryg. satt typ och stickade i drygt 6 timmar. så nu kan jag ALLA låtar som någonsin gått på radion, eller iaf de som gick mellan ett och halv 8? sen blev det bil hem.
imorgon blire paradisbadet.. kan man vara mer otaggad?. njaae

PUSSSS

här kommer en liten förhandsvisning av håret. bilden är typ halvskabb. meeeen ni får härda.




Kommentarer
Postat av: agnes

det blev grymt snyggt!

2008-10-30 @ 11:56:44
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback