Gabbans blogg -

Lördag

halihalåå

hejsan allihopa!
i lördags kväll träffades några av mina vänner för att fira mig. det var mkt trevligt enilgt mig!
kan lädda ut några bilder;

hihi, jag tog kort                                      anton spelade gitarr..
på sassi just då                                      ni kan ju gissa vilken
hon kom. haha hon                                låt han spelade^^
var lagomt förberedd..
  Mer folk kom:)                                 Alltid lika kul
 
sassi bjuder på '
en ego pic! haha, jag
lurade henne att det
inte gick att radera bilder
på kameran,. hahah

Daniel, Anton,My och
Sassi drog ung. då mina
föräldrar kom hem.
Leila skulle sova hos mig.
vi gick ut på en låångpromenad
i regnet och blåsten ca 00.15

(obs det blååste,regnade och stoormade då korten togs!)
vi gick runt och runt och runt...

...vi kom tillbaka kvart i två. då var vi döda och gick och la oss :)
100 kramar/gabban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback