Gabbans blogg -

ny medicin.

for, inte helt oväntat, hem ifrån skolan efter matten. känndes ganska ovärt att jag for för vi hade ingen idrott och av son fick jag inte ut ett skit, det jag kommer ihåg av den är typ hundra papper..
matten var dock seriös, fast vi fick gå ut ur klassrummet bara för att ''vi inte klarade av att komma in och vara tyst''. sen ficck vi gå in igen. wierd. men magnus var på bra humör.
dagens plus var att träffa alla. känndes skönt att prata med leila, som känner mig. om du ser dethär; tack för att du finns<3

idag då jag kom hem fick jag en bihåle-medicin av mamma. under överskriften 'bivärkningar' stog det massor av konstiga ord. jag bad mamma översätta och det stog ungefär att jag kunde bli stressad, agressiv och drömma konstiga drömmar av den. hehe, hjärnmanipulering typ. jaa, det blir intressant att se hur jag reagerar (A)
nu ska jag gå och vila.
godnatt typ :)



jag kanske blir en liten suris ..

Kommentarer
Postat av: agnes

svar: jobbigt, :/ men jenny är ju alltid borta känns det som ;o

2008-11-03 @ 17:08:34
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

haha :D nja inte i mitt liv iallafall :D

när men var ändå ett minne för livet :P

2008-11-03 @ 20:16:29
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback