Gabbans blogg -

handikappad?

Jag och Sandra vaknade lite innan tio, hon drog hem och jag drog till kyrkan. Barnkören körde skrothögen och vi var inte sena att haka på! haha, tillslut körde hela kyrkan, mkt nice :)
sen blev det fika, typ bara massa socker. Perfekt för mig som skulle dansa (A) Upptäckte(flera gånger om) att jag glömt mobilen hemma, men jag hade Dock tagit med laddaren, jag ser inte poängen. menmen :) Daniel var mkt munter idag(!)

Sen så for jag till dansen. Eftersom att jag var 'mobil-lös' och inte hade ngt att göra, så fördrev jag tiden med att skriva. Jag hittade mitt 'gamla' skrivblock i fickan. haha, typ bra tajming^^.
Jag hoppade av bussen och var på dansskolan kanske en halvtimme, tills lite folk kom.
Vi ska vara giraffer :D

Efter dansen sprang jag till bussen, som jag s å k l a r t missade i sista sekunden..  Jag övervägde att ringa mamma ifrån en telefonkiosk, men så träffade jag miriam. Tack och lov! så fick jag låna hennes mobil och allt löste sig.
Det är Hemskt vad man är handikappad utan mobil!
Jag förstår inte hur de på stenåldern överlevde(A) hehe. Fast nu kanske de inte hade dans och bussar heller..

Jag ska nog ut och promenixa snart, fast vi kanske ska äta, aja. Jag får gå sedan annars :D

Kommentarer
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Kul att du vill var med.. Allt du behöver göra är att kopiera inlägget, lägga upp och länka så är du med och tävlar... =) Lycka till!

2008-11-16 @ 19:22:00
URL: http://malinnestor.se

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback