Gabbans blogg -

friday.

Imorse så for jag tidigare till caféet, vi skulle fixa julfika till hela huset. drygt.. sen kom ala och det jobbar typ asmkt folk i det huset! hade typ inte förväntat mig nå många, max 10 typ, haha, men nejnej :)
sen blev det inte mkt, typdet vanliga. Eller jo servera komm med as mkt grejor som jag och Linda packade upp. Allt känndes bra idag och jag lärde känna alla bättre. Passande va? sista dagen och allt! Jag fick även reda på att jag får äta där for free now and ever!
F E T T   V Ä R T !
Jag fick även veta att det typ fanns en 'golvskrapa' så man kunse dra bort allt vatten ifrån golvet, så man inte halkar. ooo så många gånger jag halkat i onödan! Ja somsagt, sista dagen!
sen lite innan två kom mami, så jag åt med henne, sen tog vi och delade på en kladdkaka med grädde, mumma!
Sen fortsatte vi jobba till halv tre, som vanligt. Sen så slutade vi, och de meddelade att v ifick ta med oss vad-vi-ville hem!! :D
Jag tog fem glasswienerbröd och så fick jag tre damsugare.

Sedan Prommenixade jag hela vägen hem! det tog drygt 50 minuter. Och från industriområdet och frammåt så gjorde jag såntdärt fult med armarna(tur att det är typ dött där. Måste sett fett dum ut). Nivet sååntdär jobbigt man gör på dansuppvärmningen:) plus att jag skänkte 10 kronor till typ en kampanj för arbetslösa eller ngt. vet inte riktigt till vad, men det kändes bra att skänka ngt iaf (A)

Dagen idag var en  b r a   d a g ! :)

Juste! På tal om damsugare(...), nu måste jag verkligen gå och städa!
Chao

Kommentarer
Postat av: agnes

på coffecorner i stockholm :)

men nu är det iallafall slut :)

2008-11-28 @ 16:30:35
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Christoffer

Hejsan Gabban.:)

Vad roligt att du läser min blogg och att du tycker om den:) Det kommer mera i dagarna jag lovar:) Tack själv för en fin blogg..:)

2008-12-01 @ 21:45:09
URL: http://noddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback