Gabbans blogg -

Kvällens dos av inspiration

halloooo
jag får alltid inspirations il på kvällen, när jag var i stugan för nån vecka sen och höll precis på och somna kom jag på en sak å tekna och så blev jag så tckningssugen att jag gick upp och letade reda på papper och penna och satt och skissade några timmar^^ samma sak idag, fast det var då jag vid 12 kom på att jag måste pcka för jag ska bort med krixtina nånstans imorgon, så jg gick för att leta reda på en väska, då hittade jag denne lite halvmysko väska, så jag ringde mamma och frågade om jag kunde få den, och ja det fick jag så jag skrev ut lite bilder och syddefast dom, sen en rosett på det , den är inte halt klar eller jag vet inte, håller typ på å somna nu.. men vi får se om jaga gör nått med på den på sön dä jag kmr hem (= hihi :)

jag längtar tills den dagen jag blir normal och bara får soånnahär il på dagen så man inte döör.. ;S haha en natt fick jag för mig att jag skulle spela fiol, fast sen kom jag på att mina småsyskon sov, så .. jaa ^^

goooodddnatt nu ska jag packa (A)


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ha en trevlig helg :)

2008-08-23 @ 02:06:43
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback