Gabbans blogg -

eviplopp, bio agnes och nicole (=

heluuu :)
idag har jag städat insia bil och så har jag damsugt källaren, ink. mitt rum (=
sen vid 4 drog jag ner på stan och träffade eviplopp :) vi skulle se på bio- det var niice! :D först gick vi på hemköp och köpte godis, så vi skulle slipp köpa på sf och stå i den låånga kön. sen när vi kom tillbax till sf insåg i att vi ville ha sncks, så vi vart endåå tvugna å stå i kon menmen. det var gott :)
vi såg akriv x den var bra, kanske lite väl mkt 'bil scener' ( hur fan stravas dte? )  den gick vi till waynes och fikade jag tog en kladdkakebit, med grädde och som garnering var det chokladsås och små jätte hådra, iriterande silverkulor. som man tydligen skulle kunnaäta. jag förstog mej inte på det. tänderna losstnade typ när man tuggade, så jag petade bort dom '(= sen gick vi runt och pratade lite, träffade evis border. de bestämde sig för att dom skulle ta bussen till deras mormor, för de skulle sova där. (hon bor ung. vid tc) sen när vi var på vasaplan så märkte dom att bussen nte gick förens halv tiolb tuyp och klockan var halv 10. så dom bestämde sig för att gå till teg. vi sa typ hejdå och sen så började som gå - Mot haga! (helt åt motsatt håll ifrån teg) sen började vi diskuera vars tc låg jag van tillslut diskusionen. (konstigt?! hihihi) oj jag kanske borde understryka att dom inte normalt bor i umeå , utan i sthlm  :). sen kom dom rätt och jag skulle fara hem. och då träffade jag agnes (= så jag skulle bara ''följa henne en bit  på vägen'', agnes skulle till nicole. vi pratadepå. och vips var vi framme , jag täckte -äh jag kan ju bara följa med in en snabbis, haha typ 2 timmar senare cyklade jag hemmåt, haha, ehh, vit typ X) ...bland annat.
sen så träffade vi npåra, jagvet inte 12 åringar som ba
- tycker ni att svart hår är fint( med överlägsen röst)
vi bah': beror på  på vem
-okej för det har evelina larsom speetsgern ( kommer inte håg vad efternamnen va)
vi-okej?
-ja, hon har glasögon, hon cyklar dörborta(pekar typ runt ett hörn) hon cyklar utan hjälm. HON TROR HON ÄR COOOOOL. (påtaöl om ingetalls)
sen började dom tyep kaxa så flummade vi runt lite, sen ringde min pappa ochdampade lite, så jag började cykla hem, eller i början fick jag tolka på nicoles moppe :D det var nice (= cyklade från röbäck till ersmark i typ 100 km/h känndes det som iaf. typ endå en halvtille sen hem menmen, motion motion. (= x) haha
aja nu ska jag typ krypa till kojjs, eller först ska jag ladda in lite musik tldatorn :)

godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback