Gabbans blogg -

pocahontas

idag har jag promenixat med mami :)
har bestämt mig att promenera 1ggn/dag fram till skolan börjar :)
sen så har jag typ gått på stan med sassi , köpt knästrumpor :) 1par svarta och ett par grå :) :)
sen så kom jag hem ock så ingde jag kaninsäljaren för att titta ifall hon kommit hem nu(= ochdet hade hon, så vi bestämde oss för att fara och ta en titt på kaninungen, fick reda på at det var typ adams syster xS haha ,aja, :)
men vi best'ämde oss ganska fort för att köpa Pocahontas , (150:- ) bra pris och allt! :) så vi fick med en påse pellets, sen for vi hemmåt, pocahontas förvarade vi i en kartong utan tak (=
hela bilresan satt vi och diskuterade vad hon skulle heta, evelina hade typ bestämt redan innan att hon skulle heta nina, men efter ett tag så fick vi henne av det spåret, och vi diskuterade allt ifrån mercedes till lisa, ja vi  blev aldrig överenns,
när vi kom hem förflyttade vi buren som fi fått av hanna till baksidan. det är typ enorm, hala inne och hlva ute eller vad man nu ska säga. svår att förklara, det är som tvåpå delar typ :)
sen hämtade vi mat och vatten och så, sen KLART:D
sen TILLSLUT så kom jag och eve överens om att vi skulle ha kvar namnet Pocahontas och familjen incisterade :) så jaa, nu bor hon vid vår lekstuga ^^

puss och krammmmmmm (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback