Gabbans blogg -

gaaah

sitter här och lyssnar på rusningstrafik med lars winnerbäck, riktigt skön (L)
stan idag med agnes, sen nina och kajjs :)
sen då jag kom hem träffade jag sandra å hanna, var typ inne på datorn och sen så såg vi family guy ^^ hihi även det trevligt :D
imorgon är dte skola och jag har aldrig tidigare varit så skoltrött, och skolan har inte ens börjat.. det är inte så bra. men men jag får vell kämpa mig igenom. förra året var jag endå hyfsat tagg, å träffa alla.. nu kan inget få mig att villja å till skolan, känns det som. jag hoppas att det förändras. känns bara allmänt jobbigt.
men jag har iallafall bestämt mig för att ha ett ''killfritt år'' eller iallafall under tiden då det är skola^^ det koommer bara bli jobbigt, och då bilr man lixom frånvarande på heltid och går runt å klottrar hjärtan med pojkens namn i osv. visst det är underbart att vara kär(..i rätt kille) men jag får hålla mig iår.. kom verkligen inte från rätt person, blit typ lätt förälskad. men jag ska klara det har jag bestämt, nog för att jag vet att det inte komme fungera, men vi får de hur länge det håller iaf :) haha

Dagens;
Rött diadem: Glitter 49 kr
Grå tunika, ull- H&M 249 kr
Rött bälte- från ''mammas tid''
Svarta knästrumpor- JC 99 kr
Skor, röda- Ecco 449 kr
(obs på bliden är skorna blöta.. dom har egentligen samma färg som bältet, men somsagt detta väder.. )



jag har faktiskt även bestämt mig för att lägga mig i vättig tid(..typ snart) så jag orkar upp imorgon, nog för att jag börjar 12, menmen (= jag testade å ställa klockan på 9 , kom upp halv 12.. inga kommentarer.. får hoppas att jag kommer upp imorgon , OCH PÅ TORDAG.. det vill inte ens tänka på.. aja nu  ropar mamma.. ska upp och fika nu. och jag antar att jag inte är inne mer på datorn, så
nattinatti (L) :*

Kommentarer
Postat av: agnes

hahha, jaaduuu ,det gick ju bra att hålla sig ifrån ;D

2008-10-14 @ 18:11:55
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback