Gabbans blogg -

snart, snart



snaaart är jag vig igen!! bara 13 cm kvar, trevligt(A) :)  sommarlovet kostade på.. verkligen! (A)
har även börjat träna upp splitten, men det är jag så dålig på att kah inte ens vågar lägga ut någon bild, haha, där har jag typ 25 cm kvar x) fy fy

balett imorgon iaf och i övermorgn showjazz, så på ons kanske jag har ännu mindre kvar! Nu äre bara att inte glömma töjja. :)  =) trevligt,trevligt!

det senaste dygnet har också varit mycket trevligt hihi! Sov över på betel igår, efter ug, med anton, emelie, sara och daniel. mkt trevligt folk vill jag säga!!  denna helg kommer nog sammanfatts som trevlig.
hmm, har typ hakat upp mig på ordet trevligt! Aja. det är trevligt (;
pussochkram(L)

kännslornas tvekan avtar(L)
Mer säker nu..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback