Gabbans blogg -

strömavbrott

tuur att min laptop har batteri! annars hade jag suttit här heelt sysslolös(A) okej, jag hade kunnat gå och lägga mig, men jag är inte speciellt trött.. jag skulle precis hoppa in i duschen då allt blev svart, taggat.. njaa. så nu går jag omkring med ljus i handen vart jag än går, för våra ficklampor hade alihopa tajmat in så att deras batterier skulle ta slut juust nu,
men det äär faktiskt ganska mysigt :) med massa ljus överallt. värmeljus äger, för om man har sånna så är det mästan ingen brandrisk, fast dte är mysigare med andra sorters ljus^^
hade showjazz idag, det var nice! vi skulle fixa tre danser uutifrån 12 bilder. haha . jah bilderna var ju vackra. haha nej men det var kuul! :)
sen kom jag hem, drog ut lite fakta om svarta hål. hamnade på videoklipp ang. tsunamis. det är sjuuukt var moder jord kan göra^^....
OJ NU KOOM STRÖMMEN TILLBAAAKKA :D :D
hah nu ser det bara allmännt fail med ljus och tänd lampa... nu äre bara att gå rundt och släcka alla ljus. fast det kanske är äst att spara några värmeljus lysande, ifall det skulle slockna igen (A)
ni får höra mer av mig imorgon. PUSSHEJ




Kommentarer
Postat av: Josse

svar: ja jag vet :) det ser så himla sårt ut men de är busenkelt :)

2008-10-21 @ 07:49:00
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback