Gabbans blogg -

sometimes

hej allihopa!
jag sitter här, somvanliggt, framför datorn, då jag egentligen skulle behöva gära någonting vettigt, tex so/matte/svenska...
har so redovisning imorgon och det vre hyfsat jättebra ifall jag kunde ta mig ann att renskriva och plugga in den tills imorgon! plus att vi har matteprov i övermorg,svenska argumenterandegrej som ska vara klar  då...
jag borde verkligen plugga ifall jag ska ha en liiiten chans att komma in på arenanatur på midgård.. förra årets genomsnittliga värde var 297p, dvs högre än frisör som låg på 292p.
HELT SJUKT! jah, jag har ju några ämnen att höja mig i, om man säger så....

vi har iallafall börjat med astronimin på fysiken nu, det är otroligt kul! jag älskar typ astronimi, wierd,men sant! jag håller på att fördjupa mig inom svarta hål, det är typ jättecolt att någonting kan ha så stark dragningskraft att inte ens ljus kan komma ut ifrån det..

nu har jag iallafall ÄTLIGEN laddat in 300kr på min mobil, så nu har jag gratis sms igen, JIPPIEEE! :D
smsa på bara

nej nu måste jag nog böra på min renskrinvning, hadee!
kram gabban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback