Gabbans blogg -

Slappt

Hali halåå
nu har jag precis varit på jazzen, askul! 5/5 toasters^^
haha, jah, vi har hittat på en hälsning och allt! (tänker dock Inte skriva ner den här ^^)
Idag har jag haft skola, hade ett typ 2 timmars hål pga att idrotten var inställd, så hade man skolkat son hade man fått sovmirgon till typ 12.......... aja, sen vare bild, rätt chill. sen vare matte och spanska, OTROLIGT drygt, vi har matteprov nästa fredag och jag fastnade p hur man delar bråk med bråk?! ja, jag får taa å plugga nuråå!
hittade mkt bra so fakta då jag kom hem, så jag skrev ut det, men Sååklart så har pappa inteköpt papper till skrivaren, TACKPAPPA. aja, jag får vett fixa det på ngt vis,ööh..
nu är jag trltt och hungrig och borde gå och pluggga så jag tror att ska borde kila. bjuder på en (tidigare tagen) höstbild. nu är det ngn mysko övergång-till-vintern period som innebär regn och rusk, det gillar vi, NAT
aja, nu ska jag gå PUSSAR


---------------------------
känner mig mkt generös så jag bjuder på några bilder från helgen med(OBS! ANTONS BILDER);



även jag kan vara vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback