Gabbans blogg -

längesen nu, sry

nu var det verkligen längesen jag skrev, sry!
iallafalll...

idag då jag sprang till bussen var det frost, så när jag sprang upp, ner  för vallen såg det ut som at jag åkte skriskor och höll på attramla. som pricken över i:et så höll jag åp att mssa bussen så de på bussen åste fått sig ett got skratt ^^
Förutom det så vardet en bra dag, soprovet gick förhoppningsvis bra. var ovanligt litet för att vara ett birgitta-prov.
kom hem och pluggade fysik, åt middag, somnade, pluggade med fysik. han inte dansen idag .... :( det söööög.. eftersom jag dels hade taggat, och dels för att sandra har prao där i veckan och får dans hur mkt hon vill, och skulle dansa med mig... menmen  det var nog värt, egentligen, eftersom jag aldrig skulle lärt mig fysiken annars... :) :(
aja. nuuu ska jag bara vänta tills mitt nagellack har torkat, sen så ska jag gå och sooova:D
godnatttiiiii(L)

                                           everything's changes


Sommaren är kort, det mesta regnar bort.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback