Gabbans blogg -

allt utom plugg

idag har jag ställt klockan på 10... JAGVET! :D sen så har jag bakat kladdkaka  och ätit frukost. sen bar det av till dansen. det var nice, haha fast det var typ workshop där så när jag kom dit så hare typ hiphop i vår sal. blev lite orolig..fast det såklart, det hade inte varit helt fel med en hiphop lektion. det var bara det att jag kaaaanska hede lfel outfit för att dansa hiphop;leggings,hotpantes,linne haha
sen visade det sig att de bara dragit över och katja kom efter en stund.
haha hon körde 'styrka' på slutet.. i ENHELLÅÅT :O haha, och på den låten fick hon in magisar, ryggisar, rumpisar, jah allt utom armhävingar. haha liiite skillna imot jazzens styrka. haha fast det är ju lite skillnad på lindamarie och katja såklart ^^ jag kan ju lungt säga att lindamarie har lite jobbigare sturka^^ haha, fast det kaanske har något att göra med att man kanske behöver lite mer styrka på jazz. aja.. Nog om det
sen for jag hem. pratade med sandra typ en timma sen for vi till farmorochfarfar och åt middag med förätt, varmrätt och  dubbel efterrätt. haha farmor tycker om att laga maaat. jag kan ju lungt säga att jag blev lite mätt^^ haha
sen såg jag på gg där  GAaaaah vad jag hatar hon dendär nya bitchen , sarah/natasha och allt vad hon kallar sig!!!!!!!
sen for vi hem och efter det har jag tup inte gjort ngt alls , det är nu på  söndagvlällarna man kommer på vad man booorde gjort under helgen,... PLLUGGA

pussochkram:*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahah jag föredrar Katjas styrka men egentligen så bör vi hålla oss till LMs ahhaha. Men så länge du inte kör Hannas så är det ju lungt ;D

2008-10-29 @ 21:32:54
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback