Gabbans blogg -

Onsdag

Idag har jag inte gjort speciellt mycket mer än igår...
Har suttit vid datorn och lyssnat på musik ungefär hela dagen.
Har börjat renskriva 'min bok' nu. Eller renskriva och renskriva. Ordet överföra passar bättre. jag tar om detdär. Jag håller på att överföra innehållet av ''Min bok'' till en ny blog. Jag vet inte varför jag skrev det, för jag kommer ändå inte berätta vad den heter. Utom för vissa kanske. Om ni ni, mot förmodan, skulle uptäcka vad den hette så har den gästlösen, och då blir mi lite ägda.
sry att jag är dryg, jag vet inte. jag skyller på medicinen och huvudvärken+sjukdommarna..
Fredagen närmar sig och pressen på att jag ska bli fris ökar. jag måste bli frisk typ i morgon.. ska sova en låång natt inatt! Nej jag MÅSTE sova en lång natt inatt!
Ikväll ska jag bara se gårdagens inspelningar. (jag spelade in Uggly Betty och dhw) tänkte ju börja på vantar eller så, men jag kom på att jag bara har två 9mm stickor och två 12mm stickor, och jag kan inte blanda 12mm med 9mm och man behöver normalt ca 5 st... menmen jag får ta fram den uppfinniga gabban. det brukar funka på ett eller annat sätt :)

Kommentarer
Postat av: agnes

haha,m jooo, såklart dmo är, jag såg vem som vann i morse klockan 6, :) det var rätt gubbe (=

2008-11-05 @ 21:35:22
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: agnes

vad heter den och lösenord ? :D

(om jag nu får veta, men jag har faktiskt läst massor ur den :))

2008-11-05 @ 21:52:58
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback