Gabbans blogg -

midgård

Jag var ju (somsagt) på mu3 och dans3 uppvisning, den var asbra och jag kännde verkligen hur myckert jag taggar våran konsert! HELT SJUKT
under min vistelse på midgård ikv kom jag fram till:
1. JAG TAGGAR KONSERTEN
2. det var typ en vecka sen jag spelade fiol..
3. Jag vill gå på midgård (kanske ingen nyhet)
4. Jag vill inte gå bygg(eller vad det nu var) på Dragen!
5. Jag Taggar dans uppvisningen. o-t-r-o-l-i-g-t
6.
Jag ska(*vill) dansa mer nästa termin, (om jag hinner .. )
7. Jag måste träna lite core snart!
8. att jag inte ville ha fika när det bjöds på det(!) Jag kommer bli fika-immun under dessa två praoveckor! hoppas(A) :) haha, fast jag vet att jag aldrig kommer lyckas med choklad(A) :) hehe

Ja det var typ det :)
Ikv har pappa hjälpt mig att fixa bildretucheringsprogrammet. Vi lekte lite och detta blev resultatet, Vi skrev ut några och satte upp på kylen osv, ska bli roligt att se mami imorgon :)
haha, min pappa är söt



                            Förstoring..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jodå,

jahaja, är det roligt där? :)

2008-11-20 @ 16:54:40
URL: http://filiduttt.blogg.se/
Postat av: linnea

vad var ditt första val? :)

2009-04-23 @ 19:16:33
URL: http://linwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback