Gabbans blogg -

jaru

lov nurå, ha ingenaning vad man ska hitta på? har massor att ta igen, låg i infuensan hela förra veckan , har nog inte riktigt hämtat mig en, men jag orkar inte vara sjuk längre, :)
Sandra är i fjällen . blääh...
Vill vara med jenny (L) men har massa engelska, matte hhk osv att plugg a;/
MAN SKA VÄLL VARA LEDIG PÅ LOV?!
-om det är ngn i min klass som läser dethär så, har vi fysikprov direkt efter lovet eller är det bara något jag har fått för mig?! -
borde börja med allt plugg nu, men det känns inte så kul.
skulle precis börja med matten då jag märkte att jag tappat bort min planering så ja hhar ingen aning vad jag missat + vilka läxor det var jag skulle göra..

Måste hitta ¨på något att skriva om i min blogg, det är ju lite trisst att bara skriva som ja skriver nu, det blir ju lite långtråkigt i längden .. :) :(
Någon som har ett förslag?



PUSS(L)

för mycket plugg..




loveYlove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback