Gabbans blogg -

tagga tältning på baksidan

hihi,hallelååjah :D
jaa, idag har jag inte gjort så mkt, i morse så skulle jag upp och sälja aftonbladet, jag gick bara och sålde tilll mammas kompis, så att inte mamma skulle få reda på att jag inte alls orkade sälja (A) så jag fick sållt en , hahah jaja, är man ambi´tiös så är man, men jag ska typ sluta sälja när skolan börgan, man känar typ endå inget på det....
ah sen så blev jag sjukt taggad på å springa(jagvet, väldigt otypiskt mig!) så jag bestämde mig för att när jag kom hem så skulle jag bara byta om och sen fara ut och springa (=  sen när jag kom hen hälpte jag eve med nått spel på datorn, sen fastnade jag SÅKLART där... så det blev ingen springning heller..
sen har jag typ mest slappat och så (= jag skulle städa, men he blev inget av, eller tills nu då jag stoppade allt i en ikea-bag och stoppade in i garderogen, biortom pappas synfällt (A) mej men jag får ta atag i det imorgon (=
aja, och sen på skulle jag och eve hjälpa pappa sätta upp ett tält på vår baksiga(jagvet?! ;S) men han skulle tydligen se ifalld et var helt och viceversa.. så vi satte upp det, det var ca 200x140  sen fick jag ocj eve för osss att vi skulle sova där inatt, och så blire! :) haha  så nu har vi laddat upp med chips, godis, sprite och bon aqua :) FETTVÄRT!!! :D
aja, nu ska vi ut och fixa lite (=
puss och kram, skumbanan
ungefär de tält vi har(fast vi har ett grönt)
vi har ung. ett sånt tält, fast ett grönt(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback