Gabbans blogg -

nuså :)

dagen idag var nice, eller jah somnade vid sju(orkar inte berätta om natten, får bli ngn annan dag typ) vaknade elva do märkte jag och alice att grynet va klart, så vi såg grynet och åt kladdkakefrukost hihi, och sen drog jag in till stan och träffade marre och clara en stund, vi gick runt och upptäckte att våran älskade butik claes ohlsson var stängd, vi som skulle köpa kllocka eller ur, eller vafan det nu heter (= så vi tog chickenburgers på mc donalds istället(A) :) sen cyklade/gick vi till ersmark och sen drog vi in tillbaka för att träffa elsa och amanda. lite impulsivt bestämdes det sedan att vi skulle se mamma mia, som gick 10 min senare. och så blev det! nu går jag typ runt och nynnar på super truper och masssa andra abba låtar (A) haha, men det var ändå bra :) seden(A) sen drog jag hem och snackade med sandra hela vägen hem, sen så sitter jag här igen, har fixat o bundit ihop alla överblivna aftonbladet :) knr mig dukktig(A) 
nu är jag så trött att jag börjar se suddigt, haha, jaru, så äre :S:S knr mig som en död fisk :S 
borde sova nu, ska upp imorrn och sälja aftonbladet.......
aja, nattinatti typ :*
ps!smsa, har gratis sms (=
eller, smsa inte nu, ska sova somsagt. men imorrgn, -då jävlar!
natti, sov sött, drömvackra drömmar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback