Gabbans blogg -

lasse lindh


på lägret eggade vi, iafmitt rum,Lasse Lindh och han kom för att stanna! om ni inte har hört han , lyssna på han! han var fett skön musik :) träffade sokmsagt eviplopp för nån dag sen och fick uppdatera min spellista en aning (=
speciellt fast är jag för åten kom K. jag vet inte varför. men tjaa. texten kanske?  vet inte rinktikgt . hör den (=  fast den är lixom inte bra om man bara hör den en gång, men jag loovar att efter nåra gånger blir den suuuper (= (=

var ute på lång promenix med mami ikväll. endåå skönt (= ska nog börja prommenera! :) hihi. får se hur det lyckas X)
.
Kom dra mig in i ett hörn,
kyss mig och ljug o gör det så bra
 så att jag verkligen tror dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback