Gabbans blogg -

arbetsmyran gabban


först tänkte jag bara visa mitt senaste inköp,
 en midjekjol från åhlens 249 kr
och en tröja med 3kvartsarm från H&M 79 kr

idag har jag tillhört kategorin 'arbetsmyror' ^^
jag vaknade 12 och gick upp och åt lunch med min familj, utom pappa för han var på jobbet.. sen så skulle dom till gamlia, vilket inte jag var övertaggad på så jag stannade hemm och slipade och målade broräcket. och sen så skurade jag först bron för att sedan olja in den.  duktigt tyckte jag, sen så gick jagin och dskade undan och gjorde fint i köket'(!!) och sen kom mamam,rebecca och eve+farmor och farfar så fikade vi(=
sen så var jag inne på datorn osv, sen var det middag och sen så var jag inne på datorn tills pappa komhem, då städade jag mitt rum och jag tog till-och.med bort det i garderoben som jag senaste städningen sett som en trevlig back up ^^
ja det var typ min dag, sen så fastnade jag vid datorn igen ^^ :)
PUSSSSSSSSSS
btw, brogrejjset gjorde jag inte bara spontant, jag får pengar för det (!!)


Kommentarer
Postat av: Linnea

sjukt snygg kjol ju :)

2008-08-17 @ 16:04:13
URL: http://lilajnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback