Gabbans blogg -

åååh

IDAG SKA JAG LÄGGA MIG I TID!
och idag ska jag spela fiol!
och idag ska jag skriva klart svenska målen! och idag ska jag ladda in ''Den'' skivan på datorn!
och idag ska jag städa!
och idag ska jag kurera mig!
och idag ska jag ta det lungt!
och idag ska .....
jaa det var vell en bitr av dagens plan.....
ja om jag säger såhär..
jag Har laddat in skivan. och jo man kan vell såga att jag tog det lungt med. sen vare vell slut på dem upnådda målen (A)
imorgon ska jag försöka göra de resterande saklerna, Plus träna.
får se hur det blir ^^


Sov hos frida inatt, det var mycket trevligt. först fick jag typ lära knna henners varndomsvänner(eller iaf nåra) det var kulit, haha :) sen so vi och vi somnade typ endå halv tolv, väldigt bra tid. sen så gick vi upp 0620 och så dusha vi och sen så tog vi på oss massa massa kläder för det typ SPÖSPÖregnade, men sen dp¨å vi kom ut slutade det , -såklrt regna, menmen, så skulle vi skynda oss till bussen så träffade vi johanna, vars pappa skutsade os till bussen :)
som ar sen och full så han tog bara in 11 pers av typ 30 ;S men jag och frida kom in, för att vi var så söta, eller nått (A) hihi å sen bussade vi med resten av stöckebarnan, sen var det typ en sjukligt tyst engelska lektion med karolina :O :O
hoppas bara det fortsätter så ..
det var bra fram till biologikemin med carin, men vad hade man förväntat siig?! och sen hade vi musik resten av dagen, vi ska tydligen ha visfestival om mindre en två veckor med 7mu,..*8mu. jag kommer ALDRIG lära mig!!... jag, frasse, frida och två ifrån 7mu (joel och mattisa) ska ( JUSTE......8MU!!!!) aja, vi ska iaf köra en låt som heter fröken fagerlugn. den är typ eeejhhhh det går inte att förklara men om jag säger såhär. alla KOMMER FÅ ETT GOTT SKATT ;O den är av en snubbe som heter owe thornquist^^ en gammgubbe(A) :)

aja, nu ska jag gå upp och fika så kanske det iallafall inet blir så sent , isåfall kan kag pricka av ett till mål^^ men det är bara kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback